środa, 21 stycznia 2015

Proszę o wybaczenie...

Heeeeej żuczki moje kochane :**
Od razu przepraszam za tak długą nieobecność...
pozwólcie że chodź trochę się wytłumaczę.

Po pierwsze...
całą przerwę świąteczna spędziłam u babci na jakieś Pipidówie Śląskiej ( nie obrażając Śląska ^^)...
nie dość że nie miałam dostępu do neta to jeszcze zasięg w fonie miałam dupny;/

Po drugie...
wybaczcie ale cały styczeń siedzę przy książkach.
Zbliża się sesja... w sumie moja już od tygodnia trwa w najlepsze i kończy się 30 stycznia więc do tej pory nic nie dodam ;/

I to by były moje powody... wiecie rozdziały piszę na spontana więc jak będę miała trochę więcej czasu to usiądę i napiszę kolejny ^^


A tu coś dla Was kochani.... szperałam w folderach i natknęłam się na coś pięknego <3

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster award! Więcej informacji tutaj:
    http://fairytail-natsuxlucy-nalu.blogspot.com/2015/01/liebster-award-2_22.html
    (Znowu zostałaś przeze mnie nominowana XD )

    OdpowiedzUsuń