poniedziałek, 18 maja 2015

LIEBSTER AWARD

Nominowała mnie Milaa-chan ErciaOliwia Natsuki オリビア oraz Domi L .
Dziękuję :*****


Nominacja od Milaa chan Ercia :D
1.Kiedy rozpoczęłaś pisanie bloga?
Hmmmm...  Pierwszy wpis z tego bloga jest z 5 Października 2013 roku.
Wcześniej pomagałam pisać bloga, który już nie istnieje. Był totalnym niewypałem.
2. Urodziny obchodzisz w ...
W Październiku. Dokładnie 24 Października ^^
3. Ulubiona postać z anime? (może być więcej niż 3)
No i tu są schody.... bo tyle ile jest serii anime to tyle ulubionych bohaterów. Jeżeli chodzi o FT to zdecydowanie jest to Natsu, Lucy, Gray i Erza.
A,  że mam hopla także na punkcie Naruto to wielbię całe Akatsuki ♥
4.Najukochańsze anime?
Fairy Tail jest na równi z Naruto... jednak nie Naruto ląduje na 2 miejscu. Kocham Wróżki ♥♥♥
5. Czytasz? Jak tak to co?
Książki, mangi i blogi. Z książek obecnie na półce mam  "Gra o tron", "Intruz", "Anielski Ogień" i "Dziewczyna w stalowym gorsecie". Czekają na swoją kolej ^^. Z mang jestem na bieżąco z FT. Naruto czytałam także systematycznie natomiast teraz czytam Naruto Gaiden. No i do tego dochodzi jeszcze z kilkadziesiąt romansów i komedii jakie tylko uda mi się znaleźć w necie. Z blogów to czytam co mi w ręce wpadnie. Przeważnie jest to NaLu ... no i SasuSaku bądź ItaSaku. Kocham Itacza ♥
6.Ulubiony gatunek muzyki?
Mam trochę dziwny gust muzyczny... przynajmniej to mi wmawiają, ale prawda jest taka, że kocham rocka. No i strasznie lubię metal alternatywny.
7.Plany na najbliższą przyszłość?
Najbliższa.... najbliższa.... hmmmm.... powieszę piękny plakat z FT, który zakupiłam na Pyrkonie na moją cudną ścianę ^^ Później znając mnie to obejrzę jakieś anime. Tak to moja najbliższa przyszłość.
8. Gdzie czujesz się jak ryba w wodzie?
Zdecydowanie jest to mój pokój. Drugim takim miejscem są zloty i konwenty, które ubóstwiam i pozdrawiam, każdego, kto był obecny na Pyrkonie :* Następny na którym będę to Watcon <3
9.Wolna czy zajęta?
W związku... tylko że on jeszcze o tym nie wie ^^
10.Najgłupszy przypał?
... Wolałabym tego nie komentować... różne dziwactwa odstawiało się w ten weekend :D
11. Do jakiej postaci z anime jesteś podobna? Uzasadni.
Nie jestem pewna czy w ogóle taka postać w anime istnieje. Należę do dziwnego rodzaju ludzi.... tzw mieszanka wybuchowa. Jestem po prostu dziwna ale inaczej niż inni dziwacy. ^^

Nominacja od  Oliwia Natsuki オリビア
1. Ulubione anime? (napisz ile chcesz ;) )
Fairy Tail, Naruto, Bleach... ojjjj dużo ich by tu wymieniać ^^
2. Czy lubisz sushi?
Oczywiście^^ 
3. Ile stworzyłaś/eś blogów?
Pięć. Tylko ten jest dostępny. Reszta poszła do kasacji ^^
4. Co lepsze Yuri czy Yaoi?
Nie lubię ani tego ani tego
5. Ulubiona piosenka?
https://www.youtube.com/watch?v=5ZF5m-vmDzM  Ubóstwiam ♥
6. Jakie jest twoje hobby?
Rysowanie, pisanie, bujanie w obłokach i nauka języków obcych ( obecnie japoński)
7. Najgorszy przedmiot w szkole?
Zdecydowanie informatyka inżynierska. Nie lubię pisać programów ;/
8. Gdybyś mógł/ogła otrzymać moc to jaką byś chciał/a?
Chciałbym wpływać na ludzkie zachowanie i myśli. Tak zdecydowanie wszystko byłoby łatwiejsze ^^
9. Ulubiony opening?
https://www.youtube.com/watch?v=jlZ9s_ku79Q na bank ten jeżeli chodzi o Fairy Tail.
https://www.youtube.com/watch?v=2pZ-UpjtlXY  ten jeżeli chodzi o inne anime :D
10. Posiadasz rodzeństwo?
Młodszego o 3 lata brata.... jest wyższy ode mnie z jakieś 20-25 cm :P
11. Najzabawniejszy moment w życiu? :D
Sporo było takich... a żeby opisać chodź jeden potrzeba sporo ... na serio sporo czasu. W skrócie... zawsze jak jadę pociągiem dzieje się coś zabawnego ^^


Nominacja od Domi L ^^Pytania:1. Ulubiona książka?Gra o Tron. ... No i Intruz... no i jeszcze Paranormalność od Kiersten White2. Ulubiony film?Za dużo by wymieniać. Kocham fantasy <33. Czego najbardziej nie lubisz?Pomidorów.... i szpinaku ... bleeee4. Ulubione anime? (Można napisać ile się chce ;) )Fairy Tail ---> standard i Naruto. Do tego Bleach, SAO( tylko 1 sezon... i tylko 1 połowa), Deadman Wonderland (polecam),..... i wieeeeeeele wiele więcej :D5. Owoce czy warzywa?Zdecydowanie owoce ^^6. Jaki owoc lubisz najbardziej?Truskawki.... tak kocham truskawki ♥7. Jaki jest twój ulubiony kolor?Czarny :p8. Piosenka na dziś?https://www.youtube.com/watch?v=kgS1zjvCPF4 ♥♥♥9. Czy lubisz pisać?Oczywiście. Mimo że mam mało czasu to zawszę jak mam chwilę zaczynam coś skrobać ^^10. Komedia, romans, czy akcja? Co wolisz?Akcja. Zdecydowanie lubię jak coś się dzieje... i w tej akcji jeszcze trochę romansu.... :D11. Czy po napisaniu obecnej historii, będziesz pisać inną?Pewnie tak. W sumie pomału zastanawiam sie nad dalszym ciągiem mojego bloga.... pewnie jak skończę tę historię zacznę pisac kolejną ^^



Wilekie DZIĘKI za nominacje ^^ 

A oto moi drodzy moje pytania:
1. Od jak dawna zajmujesz się pisaniem blogów?
2. Gdybyś miał/a wybierać między życiem w postaci kota, a życiem pod postacią psa, co byś wybrał/a i dlaczego?
3.Jaką mangę najbardziej polecasz?
4.Anime które polecasz z całego serducha?
5.Ulubiony paring?( obojętnie z jakiej serii)
6.Jak myślisz, co będziesz robić za 10 lat?
7.Jesteś na bieżąco z odcinakami czy z rozdziałam i TF?
8.Najśmieszniejszy sen jaki kiedykolwiek ci się przyśnił?
9.Gdzie czujesz się najlepiej?
10.Ulubiona piosenka?
11. Opening bądź ending, który najbardziej przypadł Ci do gustu?



Nominuję:
1.http://natsuxlucy.blogspot.com/
2. http://noweprzygodywrozek.blogspot.com/



Powodzenia kochani :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz