czwartek, 12 listopada 2015

Zaczynam od nowa !

Kochani!  Wracam!


Załatwiłam wszystko co miałam załatwić :d
Jestem w trakcie poprawiana ostatnich rozdziałów i pisania kolejnych. 


Notki z nowymi przygodami naszych kochanych bohaterów będą dodawane regularnie.

Jeszcze zastanawiam się czy co tydzień, czy co dwa.

Ale na rękę mi jest ta druga opcja, gdyż wtedy na wszystko znajdę czas ( mam na myśli końcowe poprawki + nowe rozdziały+ reszta rzeczy, którymi się zajmuje). 


Dziękuję tym wszystkim, którzy na mnie czekali:*

Jesteście Wielcy <3


Oczywiście starych rozdziałów nie będę usuwała... niech zostaną na pamiątkę :D


Serdecznie zapraszam do komentowania tych moich wpisów, gdyż jest to naprawdę wielka motywacja dla autora... w tym przypadku dla mnie. :d


Przepraszam za tak długą nieobecność i przepraszam także za nie odpowiadanie na nominację do LIEBSTER AWARD.


Już więcej zawieszać bloga nie będę, a przynajmniej mam taką nadzieje. :D


Prolog poprawionego opowiadania pojawi się najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj :D


Do następnej notki żuczki ♥♥♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz